Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Na stronie teksty są osadzone bezpośrednio z formatowaniem zapewniającym ich dostępność (posiadają strukturę znaczników, tagowanie). Pliki PDF są zamieszczane dodatkowo do pobrania w uzasadnionych przypadkach, a ich treść najczęściej jest powielona i zamieszczona bezpośrednio w serwisie.
Serwis Urzędu został stworzony zgodnie ze standardami W3C oraz WCAG w oparciu o mechanizmy ułatwiające osobom niepełnosprawnym dostęp do publikowania treści. Serwis jest w rozpoznawalny przez programy czytające dla osób niewidomych np. NVDA. Na stronie wdrażane są mechanizmy ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące tj. zmiana wielkości czcionki, zmiana kontrastu. W serwisie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Serwis nie jest wyposażony w skróty klawiszowe, które mogłyby wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi, systemem lub aplikacjami użytkowników. Oświadczenie sporządzono dnia 30.03.2021 Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
W przypadku problemów z dostępnością cyfrową dla osób niepełnosprawnych strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą odpowiedzialną jest Pan Łukasz Duma, adres poczty elektronicznej sandomierz.piw@wetgiw.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 15 832 70 53. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sandomierzu
ul. Frankowskiego 10
27-600 Sandomierz
W budynku znajduje się siedziba Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sandomierzu (PIW).
Wejście do PIW prowadzi od ul. Frankowskiego przez bramę położoną od frontu budynku, naprzeciwko głównego wejścia. Sekretariat PIW znajduje się zaraz za głównym wejściem. Budynek jest parterowy, bez progów i schodów wejściowych. Drzwi są obustronnie otwierane, umożliwiające wjazd wózkiem dla osób niepełnosprawnych. Do każdego pomieszczenie wewnątrz budynku jest swobodny wjazd dla wózków.
Parking dla klientów, znajduje się przed budynkiem, za bramą wjazdową na posesję PIW. Jest tam wyznaczone miejsce dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych, głośników naprowadzających, oznaczeń w języku Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku na parterze jest dostępna łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Pobierz raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego »